IFLA Poster Sessions

Αγαπητές/οί φοιτήτριες/ές,

Συμμετέχετε σε ένα ενδιαφέρον έργο, νέα υπηρεσία ή εφαρμογή της τεχνολογίας;
Η εργασία σας αντιπροσωπεύει σημαντική αλλαγή ή αντίκτυπο στους χρήστες σας και συμβάλλει έτσι στην επίτευξη του Στόχου Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών;
Θα θέλατε να μοιραστείτε, να συζητήσετε και να επικοινωνήσετε με άλλους για την εργασία σας;
Γιατί να μην παρουσιάσετε αυτό που κάνετε στις συνεδρίες IFLA Poster;

Ανταποκρινόμενοι στη σχετική πρόσκληση του επερχόμενου 85ου Διεθνούς Συνεδρίου της IFLA που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 24-30 Αυγούστου 2019, καλείστε να υποβάλετε τις δικές σας προτάσεις για posters.

H προθεσμία υποβολής των προτάσεων είναι η 1η Φεβρουαρίου 2019, ενώ στη διεύθυνση: https://2019.ifla.org/conference-programme/poster-sessions/?cn-reloaded=1 , μπορείτε να πληροφορηθείτε σχετικά με τη θεματολογία των posters,
το format παρουσίασής τους, την υποβολή της αίτησης, τις σημαντικές ημερομηνίες – προθεσμίες κ.ά.

Τι είναι το Διεθνές Συνέδριο της IFLA
Το Διεθνές Συνέδριο Βιβλιοθηκών και Πληροφοριών IFLA (IFLA WLIC) είναι η διεθνής επαγγελματική και εμπορική εκδήλωση για τον τομέα των βιβλιοθηκών και των υπηρεσιών πληροφόρησης. Συγκεντρώνει πάνω από 3.500 συμμετέχοντες από περισσότερες από 120 χώρες, προσφέρει επίσης μια διεθνή εμπορική έκθεση με πάνω από 80 εκθέτες και μια έκθεση περίπου 1000 τετραγωνικών μέτρων. Η συνδυασμένη αγοραστική δύναμη όλων των αντιπροσώπων έχει σημαντικό αντίκτυπο στην τοπική οικονομία του οικοδεσπότη και μπορεί να εκτιμηθεί σε περισσότερα από 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το Διεθνές Συνέδριο της IFLA αποτελεί μια ευκαιρία για τη χώρα υποδοχής να παρουσιάσει το καθεστώς των βιβλιοθηκών και της επιστήμης των πληροφοριών στη χώρα και την περιφέρειά τους, καθώς και να έρθει σε επαφή με την επαγγελματική εμπειρία, τη διεθνή βιβλιοθηκονομία και τις διεθνείς σχέσεις.

Αξιοποιήστε λοιπόν την ευκαιρία και στείλτε τις δικές σας προτάσεις για posters!

ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

Σάββατο 22/12/2018 κλειστά
Κυριακή 23/12/2018 κλειστά
Δευτέρα 24/12/2018 κλειστά
Τρίτη 25/12/2018 κλειστά
Τετάρτη 26/12/2018 κλειστά
Πέμπτη 27/12/2018 7.30 π.μ. - 3.30 μ.μ.
Παρασκευή 28/12/2018 7.30 π.μ. - 3.30 μ.μ.
Σαββάτο 29/12/2018 κλειστά
Κυριακή 30/12/2018 κλειστά
Δευτέρα 31/12/2018 κλειστά
Τρίτη 1/1/2019 κλειστά
Τετάρτη 2/1/2019 7.30 π.μ. - 3.30 μ.μ.
Πέμπτη 3/1/2019 7.30 π.μ. - 3.30 μ.μ.
Παρασκευή 4/1/2019 7.30 π.μ. - 3.30 μ.μ.
Σαββάτο 5/1/2019 10.00 π.μ. - 16.00 μ.μ.
Κυριακή 6/1/2019 κλειστά

Δοκιμαστική πρόσβαση στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων SciFinder

Η Βιβλιοθήκη του ΕΑΠ σε συνεργασία με την Chemical Abstracts Society (CAS) παρέχει στα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΕΑΠ δοκιμαστική πρόσβαση στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων SciFinder. Η περίοδος δοκιμής θα διαρκέσει από την Πέμπτη 15/11/2018 έως και την Τετάρτη 28/11/2018.

Πρόκειται για Βάση Δεδομένων που συλλέγει πληροφορίες χημικής ουσίας και αποτελεί χρήσιμο εργαλείο έρευνας στον τομέα της χημείας και των συναφών επιστημών, συμπεριλαμβανομένων των βιολογικών επιστημών, των βιοϊατρικών επιστημών, της μηχανικής, της επιστήμης των υλικών, της γεωργικής επιστήμης και άλλων.

Για την πρόσβασή σας απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η δημιουργία λογαριασμού εδώ (αρχικά θα σας ζητηθούν οι κωδικοί πρόσβασης που σας έχουν δοθεί για τις ψηφιακές υπηρεσίες εκπαίδευσης του ΕΑΠ). Περισσότερες πληροφορίες για την εγγραφή σας θα βρείτε εδώ. Εφόσον δημιουργήσετε λογαριασμό και λάβετε στο mail σας την αντίστοιχη επιβεβαίωση εγγραφής την οποία θα κάνετε αποδεκτή (ενδεχομένως να σας βγάλει ένα μήνυμα λάθους το οποίο μπορείτε να παραβλέψετε) από την εταιρεία CAS, θα πρέπει να πατήσετε στον σύνδεσμο SciFinder και να πληκτρολογήσετε τους κωδικούς που δημιουργήσατε κατά την εγγραφής σας.

Την Παρασκευή 16/11/2018 στις 11 π.μ. θα διεξαχθεί για τους ενδιαφερόμενους σεμινάριο χρήσης της βάσης (training) από την κ. Tetiana Khristova (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) για την παρακολούθηση του οποίου θα πρέπει:
1. Να εισέλθετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://casevents.webex.com/casevents/j.php?MTID=m4981465f143a2d07c7bcb5a4acd70a9f.
2. Να κάνετε κλικ στο "Join".
3. Να εισαγάγετε το όνομά σας και το e-mail σας. Για την παρακολούθηση του σεμιναρίου δεν απαιτείται κάποιο username / password.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κα Στέλλα Κοτσώνη (τηλ. 2610-367819, 2610-367830 ή στο e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).

17η Νοεμβρίου

Σας ενημερώνουμε ότι η Εξ @ποστάσεως Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του ΕΑΠ στην Πάτρα και το Παράρτημά της στην Αθήνα δεν θα λειτουργήσουν το Σάββατο 17 Νοεμβρίου.

Προβολή του ντοκιμαντέρ «Paywall: The Business of Scholarship»

Paywall

Η Εξ @ποστάσεως Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Ε.Α.Π. (Πατρών Κλάους 183, Πάτρα) διοργανώνει την Τετάρτη 14/11 στις 18:00 προβολή του ντοκιμαντέρ «Paywall: Τhe Business of Scholarship». Το φιλμ διάρκειας 65 λεπτών - το οποίο θα προλογίσει ο κος Γιάννης Τσάκωνας, Αναπληρωτής Προϊστάμενος της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Πατρών - επικεντρώνεται στην ανάγκη για Ανοικτή Πρόσβαση στην έρευνα και στην επιστήμη.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

Για πληροφορίες και διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Λεωνίδα Παπαχριστόπουλο (τηλ. 2610 367.821, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).

More Articles...